یزدفردا: رئیس پلیس فتا استان یزد از شناسایی و دستگیری فروشنده‌ی کلاهبردار در یکی از مراکز خرید اینترنتی خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ حسن ابوالحسینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و طرح شکایت با موضوع خرید مبل در یکی از سایت‌های واسط خرید و پرداخت بیعانه به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، موضوع با قید فوریت در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که شخص کلاهبردار با استفاده از حساب کاربری جعلی در یکی از سایت های مجازی خرید و فروش کالا اقدام به درج آگهی و بعد از دریافت وجه، گوشی خود را خاموش کرده است. 

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و شگردهای تخصصی پلیسی، متهم به هویت معلوم را در یکی از استان‌ها مورد شناسایی قرار دادند و پرونده برای سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال کردند.

سرهنگ ابوالحسینی به شهروندان توصیه کرد قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنند و درصورتی که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس و با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا